bezúhonnost jako předpoklad zaměstnání a trestný čin

Otázky trestního práva, které se nehodí do žádné z dalších kategorií
Pravidla fóra
!!! POZOR ČTĚTE - DŮLEŽITÉ !!!
Trestní část tohoto fóra je přesunuta přímo na stránky www. trestni-rizeni.com. Z tohoto důvodu jsou veškerá trestní témata uzamčena a nadále budou k dispozici jen pro čtení. Věříme, že tato drobná potíž bude vyvážena skutečností, že na nových stránkách www.trestni-rizeni.com najdete vše pohromadě na jednom místě.

bezúhonnost jako předpoklad zaměstnání a trestný čin

Příspěvekod rostislav v úte 03. čer 2008 17:52:31


Dobrý den, pracuji v zaměstnání, kde je předpokladem pro práci bezúhonnost (také se na mne vztahuje zákon o sociálních službách č. 108/2006 Sb., pracuji jako kurátor pro děti a mládež). V době, kdy jsem nastupoval do zaměstnání, jsem ještě neměl zápis v rejstříku trestů (onen čin jsem spáchal v době svých univerzitních studií), nicméně počítám s tím že za několik měsíců budu mít soud pro "porušování autorských práv" (bylo na mne totiž podáno restní oznámení, byl jsem již u výslechu, bylo mi zabaveno pc, atd.) Chci se zeptat, zda existuje nějaká možnost, jak neztratit zaměstnání v době, co proběhne soud a bude znám rozsudek. Lze využít např. institutu narovnání nebo jiného k tomu, abych mohl dále vykonávat své zaměstnání? Jak zkrátka zabránit tomu, abych mohl dále pokračovat ve své práci a měl čisté svědomí, že je vše v pořádku? V minulosti jsem nebyl nikdy trestán, vedl jsem a vedu řádný život a svého činu lituji a jsem připraven uhradit veškeré škody, které mým jednáním vzklikly. Je to pro mne opravdu moc důležité. Děkuji za jakoukoliv odpověď, radu. Přeji hezký den.
rostislav
 


Re: bezúhonnost jako předpoklad zaměstnání a trestný čin

Příspěvekod Poradce v úte 03. čer 2008 18:12:15